Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Yüzyılın Konut Projesi’nin kura çekimi Elazığ’da yapıldı

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı tarafından hayatag geçirilen Yüzyılın

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı tarafından hayatag geçirilen Yüzyılın Konut Projesi kapsamında Elazığ’da kura çekimi düzenlendi. Programa Elazığ Valisi Numan Hatipoğlu, Elazığ milletvekilleri Semih Işıkver, Ejder Açıkkapı, Mahmut Rıdvan Nazırlı ve Erol Keleş, TOKİ Başkanı Levent Sungur, Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları, il protokolü ile çok sayıda vatandaş katıldı.

Gerçekleştirilen kura çekimiyle birlikte 3 bin 825 hak sahibi belirlendi.projeden yararlanan vatandaşlara yeni konutlarının hayırlı olması temennisi iletildi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: