Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Yumaklı: Deprem bölgelerimizin ihya sürecini tamamlamak için azimle çalışıyoruz

Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Adana programı kapsamında AK

Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Adana programı kapsamında AK Parti İl Başkanlığı’nda partililerle buluştu. 

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın liderliğinde deprem bölgelerini ayağa kaldırmak için çalıştıklarını belirten Yumaklı, “AK Parti Genel Başkan Yardımcımız Sayın Betül Sayan Kaya ile birlikte AK Parti Adana İl Başkanlığımızda yol ve dava arkadaşlarımızla bir araya geldik” diye konuştu.

Yumaklı, “Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde, asrın felaketini asrın birlikteliğine dönüştürerek; 6 Şubat depremlerinden etkilenen tüm şehirlerimizin imar ve ihya sürecini tamamlamak için gece gündüz demeden azimle çalışıyoruz” dedi.

Birlik ve beraberlik mesajı veren Bakan Yumaklı, açıklamasını “Birlik, beraberlik ve kararlılıkla; aziz milletimizin yanında durmaya, Türkiye Yüzyılı’nı hep birlikte inşa etmeye devam ediyoruz. Misafirperverlikleri için İl Başkanımız Sayın Tamer Dağlı ve kıymetli yol arkadaşlarımıza teşekkür ediyor, çalışmalarında kolaylıklar diliyorum” sözleriyle tamamladı.

 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: