Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Yerlikaya: Kızının yanında babaya saldıran şehir eşkıyası yakalandı

İçişleri Bakanı Yerlikaya, sosyal medya hesabından “Gereği yapıldı. Kızının yanında

İçişleri Bakanı Yerlikaya, sosyal medya hesabından “Gereği yapıldı. Kızının yanında babaya saldıran şehir eşkıyası yakalandı.” ifadesiyle yaptığı açıklamada yeni kanun teklifine göre “Saldırı amacıyla araçtan inen ve yol kapayan sürücüye” caydırıcı cezaların geldiğini ve bu maddenin kanuna ilk kez girdiğini bildirdi.

Mevcut kanunda “Saygısızca araç kullanmak” maddesinden 993 TL idari yaptırım uygulandığını belirten Bakan Yerlikaya, şunları kaydetti:

“Sizce bu ceza caydırıcı olabilir mi? İstanbul'un Üsküdar ilçesinde aracıyla bir başka sürücünün önünü keserek trafik güvenliğini tehlikeye düşüren K.Ü. yakalandı. Gereği yapıldı.”

Bakan Yerlikaya, ilk kez yeni trafik kanunu teklifine giren maddeye göre, saldırı amacıyla araçtan inen ve yol kapayan sürücüye 180 bin TL idari para cezası uygulayacaklarını, sürücü belgesini 60 gün süreyle geri alacaklarını ve aracını 60 süreyle trafikten men edeceklerini açıkladı.

Trafik düzenini bozmak, yolu kapatmak ve araçtan inip vatandaşların can güvenliğini tehlikeye atmanın kabul edilemeyeceğini vurgulayan Bakan Yerlikaya, “Bu tür davranışlar; hem trafik güvenliğimizi tehdit etmekte hem de toplumumuzun huzurunu zedelemektedir. Trafik güvenliğini hiçe sayan bu kişileri lütfen 112 Acil Çağrı Merkezimize bildirelim. ‘Biz gereğini yaparız.’” dedi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: