Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Yenimahalle’de 8 Mart “Kadınlık Bizde Kalsın” oyunuyla kutlandı

Nazım Hikmet Kongre ve Sanat Merkezi’nde sahnelenen, Yılmaz Erdoğan’ın kaleme

Nazım Hikmet Kongre ve Sanat Merkezi’nde sahnelenen, Yılmaz Erdoğan’ın kaleme aldığı iki perdelik müzikli danslı oyunu; Yenimahalle Belediye Başkanı Fethi Yaşar, belediye yönetimi ve çok sayıda vatandaş izledi. 

Kadınların hayatta yaşadığı zorlukların komik skeçlerle anlatıldığı gösteride, sanatçıların performansı izleyiciler tarafından ayakta alkışlandı.

Etkinlik öncesinde kadınların karanfillerle karşılandığı gecenin sonunda, Başkan Fethi Yaşar oyunculara çiçek takdim ederek Kadınlar Günü’nü kutladı. 

Yaşar, ” Yaşamı birlikte paylaştığımız kadınlar, kendilerini ispat etme, haklarını elde etme, ikinci sınıf görülmeme mücadelesini maalesef hala vermeye devam ediyor. Bu demek değildir ki sadece çalışan kadınların haklarından bahsediyoruz. Emekçi kadın evde de emek veren kadındır ve bu hiç de hafife alınacak bir iş değildir” dedi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: