Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Vali Şıldak: Denetimleri en üst seviyeye çıkardık

Şanlıurfa Valisi Hasan Şıldak, son dönemde artış gösteren anız yangınlarına

Şanlıurfa Valisi Hasan Şıldak, son dönemde artış gösteren anız yangınlarına ilişkin uyarılarda bulundu.

Anız yakmanın tarım arazileri, ekili alanlar ve yerleşim yerleri için ciddi risk oluşturduğunu belirten Şıldak, “Denetimleri en üst seviyeye çıkardık.” ifadelerini kullandı.

Vali Şıldak, yasak olmasına rağmen anız yakılması nedeniyle çok sayıda yangın çıktığını, ekili arazilerin zarar gördüğünü ve alevlerin yerleşim yerlerini tehdit ettiğini belirtti.

Anız yangınlarına neden olarak genel güvenliği tehlikeye atan kişiler hakkında adli ve idari işlem başlatıldığını, para cezası uygulandığını ve savcılıklar tarafından gözaltı kararları verildiğini ifade eden Şıldak, vatandaşlara kurallara uyma çağrısında bulundu.

Şıldak, açıklamasını “Tarım arazilerimizi ve ürünlerimizi koruyalım.” sözleriyle tamamladı.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: