Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Vali Şahin, Aile ve Sağlık Çalıştayı Kapanış Programı’na katıldı

Ankara Valiliği’nden yapılan açıklamaya göre; Ankara Valisi Vasip Şahin, Sağlık

Ankara Valiliği’nden yapılan açıklamaya göre; Ankara Valisi Vasip Şahin, Sağlık Bilimleri Üniversitesi Gülhane Külliyesi’nde düzenlenen “Aile ve Sağlık Çalıştayı Kapanış Programı”na katıldı.

Valilik açıklamasında “Vali Vasip Şahin, Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanımız Sayın Mahinur Özdemir Göktaş ile birlikte Sağlık Bilimleri Üniversitesi Gülhane Külliyesi’nde; Cihannüma Derneği, Sağlık Bilimleri Üniversitesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi ve Çankırı Karatekin Üniversitesi tarafından gerçekleştirilen ve STK’lar tarafından desteklenen “Aile ve Sağlık Çalıştayı Kapanış Programı”na katıldı” ifadelerine yer verildi.

Açıklamada, daha sağlıklı bir toplum için aileyi güçlendirecek çözüm önerilerinin ele alındığı çalıştayın düzenlenmesinde emeği geçenlere ve katkıda bulunanlara teşekkür edildiği bildirildi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: