Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Vali Koç, Giresun Adası’ndaki çevre düzenleme çalışmalarını inceledi

2. Derece Doğal ve Arkeolojik Sit Alanı olan 40 dönümlük

2. Derece Doğal ve Arkeolojik Sit Alanı olan 40 dönümlük Giresun Adası’nda, 2024 yılı yatırım programı kapsamında başlatılan çevre düzenleme çalışmaları sonuçlandırıldı. 

26 Kasım 2025 tarihinde Giresun Müze Müdürlüğü tarafından teslim alınan proje dahilinde; karşılama merkezi, güvenlik noktası, gişe, kafe, tuvalet, aydınlatma üniteleri ve yönlendirme tabelalarının montajı tamamlandı. 

Vali Mustafa Koç, Trabzon Rölöve ve Anıtlar Müdürlüğü nezaretinde yürütülen imalatların geçici kabul aşamasının ardından, adanın turizm sezonunda tam kapasiteyle ziyarete açılması için gerekli talimatları iletti. 

Giresun Adası, tamamlanan bu altyapı ve çevre düzenleme yatırımları sayesinde bölge turizminin duraklarından biri olma özelliğini pekiştirdi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: