Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Vali Gül, kazada yaralananları tedavi gördükleri hastanede ziyaret etti

Vali Gül, İl Emniyet Müdürü Selami Yıldız ile birlikte, Kuzey

Vali Gül, İl Emniyet Müdürü Selami Yıldız ile birlikte, Kuzey Marmara Otoyolu’nda meydana gelen kazada yaralanan yaralıları tedavi gördükleri; Çam ve Sakura Hastanesi, Sultangazi Haseki Eğitim Araştırma Hastanesi, Kanuni Sultan Süleyman Hastanesi’nde ziyaret etti. 

İstanbul Valisi Gül, yaralıların sağlık durumlarına ilişkin hastane yetkililerinden bilgi alarak yaralı ve yakınlarına geçmiş olsun dileklerini iletti. 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: