Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Vali Gül, 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü’nü ziyaret etti

İstanbul Valisi Davut Gül, 11 Şubat 112 Günü sebebiyle, 112

İstanbul Valisi Davut Gül, 11 Şubat 112 Günü sebebiyle, 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü’ne ziyarette bulundu.

Acil yardım çağrılarının karşılanması noktasında görev yapan personele teşekkür eden Vali Gül, 112 çalışanlarının 11 Şubat 112 Günü'nü tebrik etti. 

Vali Gül, personellere çalışmalarında başarılar diledi. 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: