Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Vali Aktaş, Kocaeli Kastamonu Dernekler Federasyonu’nun yeni yönetimiyle bir araya geldi

Vali Aktaş, Kocaeli Kastamonu Dernekler Federasyonu’nun bugün gerçekleştirilen Olağanüstü Kongresi

Vali Aktaş, Kocaeli Kastamonu Dernekler Federasyonu’nun bugün gerçekleştirilen Olağanüstü Kongresi sonrası federasyonun yeni yönetimiyle bir araya geldi.

Olağanüstü kongrede federasyon başkanlığına seçilen Sadık Cabacı tarafından karşılanan Vali Aktaş, başkan ve yeni yönetime hayırlı olsun dileklerini iletti.

Programda eski İçişleri Bakanı Murat Başesgioğlu, Darıca Kaymakamı Yaşar Dönmez, İl Emniyet Müdürü Faruk Karaduman, Darıca Belediye Başkanı Muzaffer Bıyık, Kocaeli Kastamonu Kültür ve Dayanışma Derneği Başkanı Nurcan Acaroğlu Göktaş ve dernek yönetimi de hazır bulundu. Toplantıda federasyonun yürüttüğü çalışmalar hakkında istişareler yaptı.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: