Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Üsküdar’da “Atıksız Üsküdar, Atıksız Mutfak” projesi hayata geçirildi

Gastronomi Caddesi’nde düzenlenen etkinlikte, atıksız mutfak kültürünün yaygınlaştırılmasına yönelik uygulamalar

Gastronomi Caddesi’nde düzenlenen etkinlikte, atıksız mutfak kültürünün yaygınlaştırılmasına yönelik uygulamalar sergilendi.

Program, saat 13.00’te gıda israfına dikkat çeken pankartların taşındığı bir farkındalık kortejiyle başladı. Cadde boyunca devam eden yürüyüşte vatandaşlar ve esnaflar arasında sıfır atık üzerine etkileşim sağlandı.

Etkinlik kapsamında öğrencilerin katılımıyla düzenlenen atölye çalışmasında, katılımcılar şefler eşliğinde sınırlı malzemeler kullanarak atıksız tabaklar hazırladı.

Programın devamında gastronomi dünyasından isimlerin katılımıyla “Gıda İsrafını Önleme ve Atıksız Mutfak” başlıklı bir söyleşi gerçekleştirildi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: