Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Uraloğlu: Türkiye, havacılıkta küresel merkez olma yolunda ilerliyor

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Türkiye’nin havacılık alanındaki gelişimine

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Türkiye’nin havacılık alanındaki gelişimine ilişkin açıklamalarda bulundu. Uraloğlu, 2003 yılında 81 olan hava ulaştırma anlaşması sayısının bugün 175’e yükseldiğini belirterek, dış hatlarda 50 ülkede 60 noktaya yapılan uçuşların 133 ülkede 356 noktaya ulaştığını ifade etti. 

İstanbul Havalimanı’ndaki gelişmelere de değinen Uraloğlu, İGA Genel Havacılık Terminali ile özel havacılıkta yeni bir dönemin başladığını vurguladı.

Uraloğlu, “17 Nisan 2025’te devreye alınan üçlü bağımsız pist operasyonlarıyla, Avrupa’da bir ilke imza atan İstanbul Havalimanı’nın, bu yatırımla birlikte uluslararası cazibesi artıyor” ifadelerini kullandı.

Jetex-İGA iş birliğine de değinen Uraloğlu, İstanbul’un lüks seyahat ve iş dünyası açısından küresel bir merkez haline gelme yolunda ilerlediğini belirtti. 340’tan fazla destinasyona ulaşım sağlayan havalimanının, genel havacılıkta da yeni bir boyut kazandığını ifade eden Uraloğlu, Jetex’in uluslararası tecrübesi ile İGA’nın operasyonel gücünün birleşmesinin İstanbul’u özel jet trafiğinde öne çıkaracağını kaydetti

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: