Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Uraloğlu: Toplantımızın hayırlara vesile olmasını Rabbimden niyaz ediyorum

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Uraloğlu’nun konuşmasından bazı satır başları şu

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Uraloğlu’nun konuşmasından bazı satır başları şu şekilde:

“Bölünmüş yol ve otoyollarımız, dağları delen tünellerimiz, vadileri açan viyadüklerimiz, kıtaları bağlayan köprülerimiz, gece gündüz demeden çalışan binlerce karayolcu kardeşlerimizin alın teri, fedakarlığı ve azminin kısa bir yansımasını beraberce izlemiş olduk.
Hamdolsun 2002’de sadece 6 bin 101 kilometre olan bölünmüş yol ağımızı bugün 30 bin 51 kilometreye taşımış olmanın heyecanını, gurununu, mutluluğunu hep beraber yüreklerimizde yaşıyoruz. 

Şimdi de içimizde taşıdığımız bu derin gurur ve sönmeyen heyecanla karayolları teşkilatımızın 76. Geleneksel Bölge Müdürleri Toplantısı’nda sizlerle bir aradayız. 

34 yıl kesintisiz bir şekilde hizmet verdiğim Karayolları Teşkilatımızın Geleneksel Bölge Müdürleri Toplantısına bu salonda defalarca katıldım. Son 3 yıldır da bakan olarak bir kardeşiniz olarak bu toplantılara katılıyor durumundayım. 

Ama bu yılki toplantımız 30 bin kilometre sınırını aşmış olmanın tarihi gururuyla çok daha anlamlı çok daha özel çok daha güzel bir yere sahip. 

Toplantımızın bu anlamlı başlangıçla hayırlara vesile olmasını verimli geçmesini ben Rabbimden niyaz ediyorum.”

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: