Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Uraloğlu, Silifke-Mut-Sertavul Yolu şantiyesini ziyaret etti

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, devam eden çalışmaların son

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, devam eden çalışmaların son durumunu yerinde inceleyerek projenin detaylarını paylaştı.

Projenin teknik kapsamına değinen Uraloğlu, “101 km uzunluğundaki projemizi; BSK kaplamalı bölünmüş yol standardında, 8 tünel ve 8 viyadük ile hayata geçiriyoruz” ifadelerini kullandı.

Yatırımın hedefleri ve ekonomik kazanımlarına dair verileri paylaşan Bakan Uraloğlu, “2030 yılı sonuna kadar tamamlamayı hedeflediğimiz bu proje ile; keskin virajları ve eğimli kesimleri azaltarak trafik güvenliğini artırıyoruz, seyahat süresini 105 dakikadan 70 dakikaya düşürüyoruz, yıllık 1 milyar 58 milyon TL tasarruf sağlıyoruz, 13 bin ton karbon emisyonunun önüne geçiyoruz” açıklamasını yaptı.

Ulaşım ağlarına yönelik hedeflerini vurgulayan Uraloğlu, “Türkiye’nin her noktasını daha güvenli, hızlı ve konforlu ulaşım ağlarıyla birbirine bağlamak için çalışmalarımızı kararlılıkla sürdürüyoruz” dedi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: