Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Uraloğlu: Otoyol ücretlerini vatandaşımızın bütçesini gözeterek güncelledik

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın imzasıyla yayımlanan vergi ve harç düzenlemesi kapsamında otoyol ve köprü geçiş ücretlerinde yapılan güncellemeleri duyurdu.

Bakan Uraloğlu, "Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın imzasıyla Resmî Gazete’de yayımlanan düzenleme kapsamında, 2026 yılında vergi ve harçlar yeniden değerleme oranının altında tutulmuştur. Bu karar doğrultusunda otoyol ve köprü geçiş ücretlerini, vatandaşlarımızın bütçesini gözeterek güncelledik" dedi. 

Artış oranlarındaki indirime dikkat çeken Uraloğlu, "Daha önce yüzde 18,75 ile 38,98 arasında öngörülen artış oranlarını; yeni düzenlemeyle yüzde 18,75 ile 25,93 aralığında sınırlandırdık" ifadelerini kullandı.

Yeni uygulamanın gece yarısı itibarıyla yürürlüğe gireceğini belirten Uraloğlu, "Karayolları Genel Müdürlüğümüz tarafından işletilen otoyol ve köprülerde artış oranını yüzde 25,49 olarak belirledik, Kamu-Özel İşbirliği projelerinde ise artış oranlarını yüzde 18,75 – yüzde 25,49 aralığında tuttuk” diye konuştu.

Uraloğlu, düzenlemenin ulaşımda erişilebilirliği ve sürdürülebilirliği esas aldığını vurgulayarak hayırlı olması temennisinde bulundu.

 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: