Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Uraloğlu: KKTC’de Gemi Trafik Hizmetleri istasyonlarının inşası tamamlandı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Uraloğlu, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nde Karpaz, Sadrazamköy

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Uraloğlu, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nde Karpaz, Sadrazamköy ve Çayırova mevkilerinde kurulan Gemi Trafik Hizmetleri istasyonlarının yapım çalışmalarının tamamlandığını duyurdu.

Bakan Uraloğlu, istasyonlara ilişkin teknolojik altyapı ve yazılım entegrasyonu süreçlerinin devam ettiğini belirterek, modern sistemin 2026 yılının son çeyreğinde tam kapasiteyle devreye alınacağını ifade etti.

Proje sayesinde deniz trafiğinin 7 gün 24 saat kesintisiz izlenebileceğini vurgulayan Uraloğlu, bu adımın seyir emniyetini artıracağını kaydetti.

Açıklamada, sistemin devreye girmesiyle birlikte Akdeniz’deki deniz hareketliliğinin daha etkin şekilde takip edileceği ve Türkiye’nin denizlerdeki teknolojik altyapısının güçlendirilmeye devam edileceği belirtildi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: