Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Uraloğlu: Dijital biletleme ile yılda 3 bin ağacın kesilmesi önlendi

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, demiryollarında dijitalleşme ve çevresel

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, demiryollarında dijitalleşme ve çevresel kazanımlara ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

Dijital biletleme uygulamalarına dikkat çeken Uraloğlu, “Yılda yaklaşık 24 milyon biletleme işlemini dijital ortamda gerçekleştirerek 3 bin ağacın kesilmesini önledik.” dedi.

Satış kanallarına ilişkin verileri paylaşan Uraloğlu, “2025 yılında bilet satışlarımızın yüzde 45’i mobil uygulamamızdan, yüzde 24’ü web sitemizden yapıldı.” ifadelerini kullandı.

Yüksek hızlı trenlerde dijital kullanım oranının daha yüksek olduğuna işaret eden Uraloğlu, “Yüksek hızlı trenlerimizde ise satışların yaklaşık yüzde 90’ı dijital kanallar üzerinden gerçekleşti.” dedi.

Uraloğlu, sürdürülebilirlik vurgusu yaparak, güçlü adımlarla ilerlemeye devam ettiklerini belirtti.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: