Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Uraloğlu: 30 bin kilometrelik dev eşiği geride bıraktık

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Uraloğlu, 2002’de 6 bin 101 kilometre

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Uraloğlu, 2002’de 6 bin 101 kilometre olan bölünmüş yol ağını 30 bin 49 kilometreye ulaştırdıklarını aktardı. 

Dünyanın 4’te 3’ü kadar bölünmüş yol yaparak 30 bin kilometrelik dev eşiği geride bıraktıklarını belirten Bakan Uraloğlu, "Zamandan 768 milyon saat, akaryakıttan 2,52 milyar litre tasarruf sağladık ve 6,3 milyon ton karbon emisyonunun da önüne geçtik." ifadelerini kullandı. 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: