Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

UCLG’de Türkiye dönemi başladı

Fas’ta düzenlenen olağan kongrede alınan kararla Türk belediyeciliği uluslararası düzeyde

Fas’ta düzenlenen olağan kongrede alınan kararla Türk belediyeciliği uluslararası düzeyde önemli görevler üstlendi.Merkezi Barselona’da bulunan ve dünya nüfusunun büyük bölümünü temsil eden UCLG’nin Dünya Teşkilatı Olağan Kongresi Fas’ta gerçekleştirildi.

Kongrede Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay UCLG Başkanlığına seçilirken, Niğde Belediye Başkanı Emrah Özdemir de UCLG Yönetim Kurulu Üyeliğine getirildi.

Niğde Belediye Başkanı Emrah Özdemir, gelişmeye ilişkin yaptığı değerlendirmede, “Dünya’ya örnek belediyeciliğimizle sınırları aştık evelallah. Konya Büyükşehir Belediye Başkanımız Uğur İbrahim Altay, Fas’ta gerçekleştirilen UCLG Dünya Teşkilatı Olağan Kongresi’nde UCLG (Dünya Belediyeler Birliği) Başkanlığına, şahsım da Yönetim Kurulu Üyeliği’ne seçildik. Bu zafer Niğde’miz, Konya’mız nezdinde tüm Türkiye’nin zaferidir” ifadelerini kullandı.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: