Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Türkiye ve Kuzey Makedonya arasında tarımda iş birliği görüşmesi

Görüşmede tarımsal üretimde israfın azaltılması, su kaynaklarının planlı yönetimi ve

Görüşmede tarımsal üretimde israfın azaltılması, su kaynaklarının planlı yönetimi ve sürdürülebilir üretim modelleri ele alındı. Bölgesel düzeyde iş birliğinin önemine vurgu yapılırken, gıda ve su israfıyla mücadelede ortak çalışmaların güçlendirilmesi yönünde mutabakata varıldı.

Bakan Yumaklı, “Gıda ve su israfıyla mücadelede bölgesel iş birliğini güçlendirmeye devam edeceğiz.” ifadelerini kullandı.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: