Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

STK temsilcileri ve AK Parti İl Başkanı Erdem’den Başkan Çerçioğlu’na ziyaret

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’na, kentte faaliyet gösteren STK temsilcileri ile AK Parti

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’na, kentte faaliyet gösteren STK temsilcileri ile AK Parti Aydın İl Başkanı Mehmet Erdem ve İl Başkan Yardımcısı Kerim Toker nezaket ziyareti gerçekleştirdi.

Ziyarette kent genelinde devam eden proje ve yatırımlar ile hayata geçirilecek çalışmalar ele alındı. STK temsilcileri, Erdem ve Toker, Başkan Çerçioğlu’na Aydın’a kazandırdığı hizmetlerden dolayı teşekkür ederek, sosyal projeler ve yerel kalkınma alanındaki çalışmaların kent için büyük önem taşıdığını ifade etti.

Başkan Çerçioğlu, tüm STK temsilcileriyle birebir görüşerek, kent için iş birliği ve ortak çalışma kültürünün önemine dikkat çekti. Çerçioğlu, nazik ziyaretleri için Erdem, Toker ve STK temsilcilerine teşekkür etti.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: