Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Şerif: Pakistan, ortaklarıyla yakın çalışmaya olan bağlılığını sürdürmektedir

Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif, İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan ile gerçekleştirdiği

Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif, İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan ile gerçekleştirdiği telefon görüşmesinin ardından, bölgedeki ateşkes süreci ve yaklaşan “İslamabad Görüşmeleri”ne ilişkin açıklama yaptı.

Görüşmenin içeriğine ve İran’ın tutumuna dair bilgi veren Şerif, “Pakistan’ın bu hafta sonu İslamabad’da barış görüşmelerine ev sahipliği yapma teklifini kabul eden İran liderliğinin bilgeliği ve sağduyusu için derin takdirlerimi ilettim; bölgeye barışın geri dönmesi için ortak çalışmak amacıyla” dedi.

İran’ın müzakere masasına gelme taahhüdünü teyit eden Şerif, “Pezeşkiyan Cumhurbaşkanı, yaklaşan müzakerelere İran’ın katılımını yeniden teyit etti ve Pakistan’ın çabalarına takdirlerini ifade ederken, Pakistan halkı için en iyi dileklerini iletti” ifadelerini kullandı.

Şerif, Pakistan’ın diplomatik misyonuna vurgu yaparak açıklamasını “Pakistan, bölgede ve ötesinde barış ile istikrarı ilerletmek için tüm dostları ve ortaklarıyla yakın çalışmaya olan bağlılığını sürdürmektedir” sözleriyle tamamladı. 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: