Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Sanchez: Gençlerimizin sosyal medyada geçirdiği her saat depresyon riskini artırıyor

İspanya Başbakanı Pedro Sanchez, sosyal medyanın vaat edilenin aksine gençler

İspanya Başbakanı Pedro Sanchez, sosyal medyanın vaat edilenin aksine gençler için bir risk alanına dönüştüğünü vurguladı.

Mevcut durumu eleştiren Sanchez, “Bugünkü sosyal medya, bize vaat edilen şey değil. Gençlerimizin sosyal medyada geçirdiği her saat, depresyon riskini yüzde 13 artırıyor” açıklamasını yaptı.

Sanchez, “Biz tartışırken, onlar acı çekiyor ve teknoloji oligarkları karlarını ceplerine indiriyor.” dedi.

Düzenleme yapılması konusundaki aciliyeti vurgulayan Sanchez, “Harekete geçmeliyiz. Hemen şimdi.” ifadelerini kullandı.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: