Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Sanchez: AB’nin İsrail ile Ortaklık Anlaşması’nı bozma vakti geldi

İspanya Başbakanı Pedro Sanchez, Avrupa Birliği’nin İsrail ile Ortaklık Anlaşması’nı

İspanya Başbakanı Pedro Sanchez, Avrupa Birliği’nin İsrail ile Ortaklık Anlaşması’nı bozması gerektiğini söyledi.

Sanchez, yaptığı açıklamada, “AB’nin İsrail ile Ortaklık Anlaşması’nı bozma vakti gelmiştir” ifadelerini kullandı.

İsrail halkına karşı bir tutumlarının olmadığını belirten Sanchez, “Ancak uluslararası hukuku ihlal eden ve dolayısıyla AB’nin ilkelerini ve değerlerini ihlal eden bir hükümet bizim ortağımız olamaz” dedi. Sanchez paylaşımında ayrıca “Savaşa hayır” mesajını verdi

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: