Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Şahin: Kötü yönetimin faturasını çalışan işçiye ve Soma halkına ödetemezsiniz

DEVA Partisi Ankara Milletvekili İdris Şahin, paylaşılan tüm verilerin EPİAŞ

DEVA Partisi Ankara Milletvekili İdris Şahin, paylaşılan tüm verilerin EPİAŞ Şeffaflık Platformu’nda teyit edilebileceğini belirterek, “Mevcut yönetim, yaklaşık iki buçuk yıldır imza attığı her başarısızlığın faturasını Soma’ya, Kangal’a veya termik santrallere kesmeye çalışmaktadır. Elektrik üretiminin azaldığına ve bir arz sıkıntısı olduğuna dair iddialar ortaya atsalar da gerçekler tüm çıplaklığıyla durmaktadır. Kendi yönetimlerinden önce elektrik birim fiyatları 40-45 dolar bandındayken, son iki yılda bu rakamın 95 dolara kadar tırmanmış olması ekonomideki tahribatın enerjiye yansımasıdır” dedi.

Soma ve Kangal’da üretilen elektriğin sağladığı yüksek gelire dikkat çeken Ankara Milletvekili Şahin, “2022 ve 2023 yıllarında üretilen elektriğin bugünkü fiyatlar üzerinden sağladığı gelir 1 milyar 118 milyon doları bulmuştur. Şayet fiyatlar eski seviyelerinde kalsaydı bu gelir ancak 538 milyon dolar olacaktı. Sadece fiyat farkından dolayı elde edilen yaklaşık 18 milyar liralık ilave gelirin nereye gittiğini sormak bizim görevimizdir.” diye konuştu.

Soma’da kamu emeğinin kurban edilmesine tepki gösteren Şahin, “Kötü yönetimin faturasını çalışan işçiye ve Soma halkına ödetemezsiniz!” sözlerini kullandı.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: