Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Pakistan Dışişleri Bakanı Dar, Kahire’de R4 Bakanlar Toplantısına katıldı

Pakistan Dışişleri Bakanlığı’nın açıklamasına göre, Pakistan Başbakan Yardımcısı ve Dışişleri Bakanı

Pakistan Dışişleri Bakanlığı’nın açıklamasına göre, Pakistan Başbakan Yardımcısı ve Dışişleri Bakanı Senatör Muhammed İshak Dar, Mısır’ın başkenti Kahire’de düzenlenen R4 Bakanlar Toplantısı’na katıldı.

Bakanlığın yayımladığı basın açıklamasında, toplantı kapsamında Mısır, Suudi Arabistan ve Türkiye dışişleri bakanlarıyla bölgesel ve uluslararası konuların ele alındığı belirtildi. Açıklamaya göre taraflar, diyalog, iş birliği ve ortak sorunlara karşı kolektif çabaların önemini vurguladı.

Ayrıca Pakistan, Mısır, Suudi Arabistan ve Türkiye dışişleri bakanlarının Mısır Cumhurbaşkanı Abdulfettah es-Sisi ile bir araya geldiği, Pakistan ile Mısır arasındaki ikili ilişkilerin geliştirilmesi ve bölgesel gelişmeler hakkında görüş alışverişinde bulunulduğu ifade edildi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: