Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Özdağ: Öcalan’ın pis elini sıkacak mısınız? Abdullah Bey mi diyeceksiniz?

Terörle mücadele konusuna da değinen Özdağ, Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde

Terörle mücadele konusuna da değinen Özdağ, Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde oluşturulacağı iddia edilen Öcalan Komisyonu’nun İmralı Adası’na gitmesine tepki gösterdi. Terör örgütü elebaşıyla yapılacak görüşmelere karşı olduklarını belirten Özdağ, “Abdullah Öcalan’a beşikteki bebekleri öldürürken ne hissettin diye soracak mısınız? Sormayacaksanız niye gidiyorsunuz?” dedi.

TBMM’nin Gazi bir Meclis olduğunu hatırlatan Özdağ, “Terör örgütü elebaşının ayağına gidip ne diyeceksiniz? Elini mi sıkacaksınız?” ifadelerini kullandı. Özdağ, bu tür girişimlerin siyasi meşruiyet algısı oluşturabileceğini savundu.

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli’nin konuyla ilgili açıklamalarının Meclis’te alkışlanmasına yönelik değerlendirmede bulunan Özdağ, MHP seçmenine yönelik çağrıda bulunarak, “Alparslan Türkeş o salonda olsaydı bu sözleri alkışlar mıydı?” diye sordu.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: