Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Osmaniye Belediyesi Çok Sesli Korosu’ndan “Kurtuluş” konseri

Osmaniye Belediyesi’nin ev sahipliğinde düzenlenen Osmaniye’nin düşman işgalinden kurtuluşunun 104.

Osmaniye Belediyesi’nin ev sahipliğinde düzenlenen Osmaniye’nin düşman işgalinden kurtuluşunun 104. yıl dönümü etkinlikleri çerçevesinde Osmaniye Belediyesi çatısı altında kurulan Çok Seli Koro sahne aldı.

Korkut Ata Üniversitesi 15 Temmuz Amfisi’nde gerçekleşen konser müzikseverlerin yoğun ilgisiyle karşılandı.

Konser sonunda Milliyetçi Hareket Partisi Merkez İlçe Başkanı Bilal Çenet, Belediye Başkan Yardımcıları Kevser Davarcı, Seda Horuzoğlu ve Selim Serhan Yıldız tarafından koro şefleri Bengü Gül, Ahmet Korkmaz ve Mert Başaran’a çiçek takdim edildi.

Konser, protokol üyeleri ve koro ekibinin günün anlam ve önemine binaen hatıra fotoğrafı çekilmesiyle sona erdi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: