Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Orhangazi FK U-14 Türkiye Şampiyonası’nda ikinci tura yükseldi

Takım, Balıkesir’de 12–14 Mart tarihlerinde oynanan müsabakalarda gösterdiği performansla Türkiye’nin

Takım, Balıkesir’de 12–14 Mart tarihlerinde oynanan müsabakalarda gösterdiği performansla Türkiye’nin en iyi 22 takımı arasına girdi.

Orhangazi Belediye Başkanı Bekir Aydın, turnuva boyunca sporcuları desteklediklerini belirtti. Kulüp yöneticileri ise ikinci tur hazırlıklarına başladıklarını ve takımın motivasyonunun yüksek olduğunu ifade etti. Takım, müsabakaların ardından Orhangazi’ye döndü.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: