Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Ordu’da protokol ve vatandaşlar “Kent Bayramlaşması”nda buluştu

Ordu Valiliği sosyal tesislerinde gerçekleştirilen geleneksel Kent Bayramlaşması, bayram coşkusuna

Ordu Valiliği sosyal tesislerinde gerçekleştirilen geleneksel Kent Bayramlaşması, bayram coşkusuna sahne oldu. 

Vali Muammer Erol’un bayramlaştığı programa; AK Parti Ordu Milletvekili Mahmut Özer, CHP Ordu Milletvekili Seyit Torun, MHP Ordu Milletvekili Naci Şanlıtürk, Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler, Ticaret Bakan Yardımcısı Sezai Uçarmak, Cumhuriyet Başsavcı Vekili Kamil Buğra Akgül, ODÜ Rektörü Prof. Dr. Orhan Baş, Baro Başkanı Av. Birsen Uçar, Vali Yardımcıları Ayhan Durmuş, Hacı Mehmet Kara, Burak Keser, ilçe kaymakamları, İl Emniyet Müdürü Ahmet Acar, İl Jandarma Komutanı Kıdemli Albay Sadi Akman, ilçe belediye başkanları, siyasi parti, meslek ve sivil toplum kuruluşları temsilcileri, iş insanları ile vatandaşlar katıldı.

Vali Erol, Kent Bayramlaşması programına gelen misafirleri karşılayarak, Ramazan bayramlarını kutladı. 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: