Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Ordu’da her gün 1000 kişiye sıcak yemek veriliyor

Belediyeden yapılan açıklamaya göre, Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Hilmi Güler

Belediyeden yapılan açıklamaya göre, Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Hilmi Güler öncülüğünde yürütülen hizmet kapsamında her gün 1000 kişiye sıcak yemek ulaştırılıyor.

Ordu Büyükşehir Belediyesi Buharalı Şakir Efendi Aşevi’nde hazırlanan yemekler, belediye ekipleri tarafından yılın her günü ihtiyaç sahiplerinin sofralarına taşınıyor.

Uygulamanın özellikle yaşlı, engelli, yalnız yaşayan ve ekonomik zorluk yaşayan vatandaşlara destek olmayı amaçladığı belirtilirken, hizmetin vatandaşlardan olumlu geri dönüş aldığı ifade edildi.

Açıklamada, belediyenin İkizce’den Mesudiye’ye, Akkuş’tan Gülyalı’ya kadar 772 mahallede kesintisiz sıcak yemek hizmeti sunduğu kaydedildi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: