Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Muğla Gençlik Meclisi ilk resmi toplantısını gerçekleştirdi

Muğla Büyükşehir Belediyesi bünyesinde kurulan Gençlik Meclisi, ilk resmi toplantısını

Muğla Büyükşehir Belediyesi bünyesinde kurulan Gençlik Meclisi, ilk resmi toplantısını Türkan Saylan Çağdaş Yaşam Merkezi’nde gerçekleştirdi. Toplantıya Muğla Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Tayfun Yılmaz, meclis üyeleri ve çalışma grupları temsilcileri katıldı.

Toplantıda gençlerin görüş ve önerileri değerlendirildi. 15–30 yaş aralığındaki gençlerin yerel yönetimde aktif rol almasını hedefleyen Gençlik Meclisi, sosyal, kültürel, çevresel ve eğitim alanlarında projeler geliştirecek 70 üyeden oluşuyor.

Genel Sekreter Yılmaz, gençlere güven duyduklarını belirterek, “Gençler bizlere yol gösterecek ve toplumun gerçek ihtiyaçlarının belirlenmesinde ufkumuzu genişletecek” dedi. Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras ise, Gençlik Meclisi’ni Muğla’nın geleceğine katkı sunacak önemli bir adım olarak nitelendirerek gençlerin fikir ve projelerine destek vereceklerini ifade etti.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: