Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Mucunski: Japonya’nın dost halkına en içten tebriklerimizi iletiyoruz

Kuzey Makedonya Dışişleri Bakanı Timco Mucunski, Japonya'nın Milli Günü ve

Kuzey Makedonya Dışişleri Bakanı Timco Mucunski, Japonya'nın Milli Günü ve İmparator Naruhito’nun doğum günü onuruna ilişkin konuştu.

İkili ilişkilere dair değerlendirmelerde bulunan Mucunski, “İki ülke arasındaki dostluğun karşılıklı saygı, güven, ortak demokratik değerler ve güçlü halklar arası bağlar üzerine kurulduğunun altını çizmek isterim” dedi.

Japonya'nın ev sahipliğinde gerçekleşecek olan Osaka EXPO 2025 organizasyonuna da değinen Mucunski, bu katılımı "kültürümüzü, yeniliklerimizi ve sürdürülebilir kalkınma vizyonumuzu sunmak için önemli bir fırsat" olarak değerlendirdi.

Mucunski, açıklamasını “Hükümet adına, Majestelerine, İmparatorluk Ailesine ve Japonya'nın dost halkına en içten tebriklerimizi iletiyoruz” sözleriyle tamamladı. 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: