Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Mucunski, Büyükelçi Sohlström ile görüştü

Kuzey Makedonya Dışişleri Bakanı Timco Mucunski, İsveç'in Kuzey Makedonya Büyükelçisi

Kuzey Makedonya Dışişleri Bakanı Timco Mucunski, İsveç'in Kuzey Makedonya Büyükelçisi Ola Sohlström ile harika bir görüşme gerçekleştirdiğini bildirdi. 

İkili ilişkilerde devam eden olumlu gelişmeyi, siyasi diyalog, ekonomik işbirliği ve parlamenter diplomasi alanlarındaki güçlü ilerlemeyi not ettiklerini belirten Mucunski, şunları kaydetti:

"Bu olumlu ivmeyi sürdürme konusunda mutabık kalındı ​​ve özellikle ekonomik işbirliğinin güçlendirilmesine odaklanıldı. AB entegrasyon sürecimizi görüştük ve İsveç'in Avrupa yolumuza yönelik tutarlı ve güçlü desteğine duyduğumuz takdiri dile getirdik."

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: