Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Meteoroloji: Sıcaklıklar hafta boyunca artacak

Meteoroloji Genel Müdürlüğü (MGM), 14-20 Nisan haftasında hava sıcaklıklarının batı

Meteoroloji Genel Müdürlüğü (MGM), 14-20 Nisan haftasında hava sıcaklıklarının batı kesimlerden başlayarak artacağını ve birçok bölgede mevsim normallerinin üzerine çıkacağını bildirdi.

Meteoroloji Genel Müdürlüğü’nden (MGM) yapılan açıklama göre, sıcaklıkların güney, iç ve batı kesimlerde mevsim normallerinin üzerine çıkacağı belirtildi.

Yapılan tahminde, cuma günü itibarıyla batı kesimlerden başlayarak sıcaklıkların yeniden azalmasının beklendiği ifade edildi.

 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: