Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Memişoğlu: Organ nakli alanındaki başarılarımızla gurur duyuyorum

Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, 19. Uluslararası Orta Doğu Organ Nakli

Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, 19. Uluslararası Orta Doğu Organ Nakli Kongresi’ne katıldı.

Memişoğlu, Türkiye’de Prof. Dr. Mehmet Haberal tarafından gerçekleştirilen “canlı donörden ilk başarılı böbrek nakli”nin üzerinden 50 yıl geçtiğini hatırlatarak, “Büyük sağlık ailemiz, yarım asırda nice başarıya ulaştı. Dünyaya örnek adımlar attılar, binlerce hayata dokundular, gurur kaynağımız oldular. Her birini saygıyla ve şükranla anıyorum” ifadelerini kullandı.

Bakan Memişoğlu, MESOT’un 19’uncu Kongresi’nde emeği geçenleri tebrik ederek, “Organ nakli çalışmaları ve üstün çabaları için teşekkür ediyorum” dedi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: