Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Memişoğlu: Filistinli kardeşlerimizin yanında olduğumuzu vurguluyorum

Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, Nasser Hastanesi’ni ziyaret ederek tedavi gören

Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, Nasser Hastanesi’ni ziyaret ederek tedavi gören Filistinli hastalarla görüştü. 

Filistinlilerin yanında olduklarını belirten Memişoğlu, “İyilik medeniyetinin bir mensubu olarak her koşulda tarihin doğru tarafında; haktan ve hukuktan yana durduğumuzu, dün olduğu gibi bugün de kötülüğün karşısında yer aldığımızı ve Filistinli kardeşlerimizin yanında olduğumuzu bir kez daha vurguluyorum” ifadelerini kullandı.

Ziyareti vesilesiyle hastanede görev yapan sağlık çalışanlarına da teşekkür eden Memişoğlu, Nasser Hastanesi’nde tedavi gören hastalara acil şifalar dileyerek, “Adanmışlıkla görev yapan sağlık çalışanlarına emekleri ve fedakarlıkları için şükranlarımı sunuyorum” dedi.

 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: