Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Memişoğlu: Erzincan’a 500 yataklı yeni sağlık tesisi hayırlı olsun

Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Mengücek Gazi

Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Mengücek Gazi Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nin resmi açılışını, Son Başbakan Binali Yıldırım’ın teşrif ettiği törende gerçekleştirdiklerini açıkladı. 

Memişoğlu, “500 yataklı yeni sağlık tesisimizin medeniyetler beşiği Erzincan’ımıza hayırlı olmasını diliyorum” ifadelerini kullandı.

Bakan Memişoğlu, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın liderliğinde, sağlık sistemini güçlendirmeye ve sağlık altyapısını geliştirmeye kesintisiz olarak devam edeceklerini belirterek, “Sağlıklı Türkiye Yüzyılı” mesajını paylaştı.

 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: