Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Mansur Yavaş’tan Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı’na başvuru

Göreve geldiği günden bu yana eski döneme ait birçok dosyayı

Göreve geldiği günden bu yana eski döneme ait birçok dosyayı yargıya taşıyan ve sonuçlarını kamuoyuyla paylaşan Yavaş, daha önce bazı dosyalarda hep aynı bilirkişiler tarafından verilen takipsizlik kararlarının kesinleştiğini, bu kararlara yapılan itirazların da reddedildiğini hatırlatmıştı.

Şimdi ise ABB, ASKİ, EGO ve belediye şirketleri eliyle yürütülen süreçlerde; Melih Gökçek, ailesi ve dönemin bürokratları aleyhine açılan ve kesinleşen takipsizlik kararlarına karşı yeni bir hukuki girişim başlatıldı.

Büyükşehir Belediyesi, söz konusu dosyaların “kanun yararına bozma” yoluyla yeniden incelenmesi için Cumhuriyet Başsavcılığı’na başvurdu. Başsavcılık aracılığıyla bu başvurunun Adalet Bakanlığı’na iletilmesi talep edildi. Başvuru, Ankara Büyükşehir Belediyesi adına Avukat Büşra Çaycı Erbil tarafından yapıldı.

Başvuru sonrası konuşan Avukat Erbil, “Temennimiz odur ki adil ve eşit bir yargılanma süreci işlesin herkes için” dedi.

Başvuruda; “Gökçek’in imzasının bulunmasına rağmen imzası yok sayılarak takipsizlik verilen hafriyat usulsüzlüğü, hava aracı alımı, uçuş okulu kurulumu ve BELBETON’un özelleştirilmesi” gibi kritik başlıkların da aralarında bulunduğu 54 dosya yer alıyor.

 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: