Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Manisa’da karne şenliği düzenlendi

Manisa Büyükşehir Belediyesi, yaz tatilinin başlamasıyla birlikte Atatürk Kent Parkı’nda

Manisa Büyükşehir Belediyesi, yaz tatilinin başlamasıyla birlikte Atatürk Kent Parkı’nda “Karneni Al, Şenliğe Koş” etkinliği düzenledi.

Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Dairesi Başkanlığı tarafından organize edilen etkinlikte öğrenciler, sahne gösterileri, atölye çalışmaları, oyun alanları ve çeşitli aktivitelerle gün boyunca vakit geçirdi. Etkinlikte çocuklara patlamış mısır ve pamuk şeker ikram edildi.

Programa Manisa Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Ulaş Aydın ile Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Dairesi Başkanı Ural Sevener de katıldı.

Etkinliğe katılan aileler, organizasyonun çocukların sosyalleşmesine katkı sağladığını belirterek memnuniyetlerini dile getirdi. Katılımcılar, etkinliğin yaz tatiline keyifli bir başlangıç sunduğunu ifade etti.

Etkinlik, çocukların çeşitli aktivitelerle keyifli vakit geçirmesinin ardından sona erdi.

 

 
 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: