Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Manavgat’ta sinyalizasyon altyapısı yenileniyor

Antalya Büyükşehir Belediyesi ekipleri, Manavgat’ta ekonomik ömrünü tamamlamış trafik lambaları

Antalya Büyükşehir Belediyesi ekipleri, Manavgat’ta ekonomik ömrünü tamamlamış trafik lambaları ve sinyalizasyon altyapılarını yenilemek amacıyla çalışma başlattı.

Trafik Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından yürütülen çalışmalar kapsamında; D400-Demokrasi Bulvarı, D400-Sorgun Bulvarı, Hasan Ali Yücel Caddesi, Çetin Emeç Bulvarı, Sorgun Bulvarı ile Hasan Fehmi Boztepe ve Tınaztepe Caddesi kesişimindeki kavşaklarda sinyalizasyon altyapıları güncelleniyor.

Çalışmalarla birlikte, özellikle sabah ve akşam yoğunluğu ile okul giriş-çıkış saatlerinde yaşanan trafik yoğunluğunu azaltmaya yönelik düzenlemeler yapılıyor. 

Teknik verileri uygun olan ardışık kavşaklarda ise yeşil dalga uygulaması hayata geçirilerek trafikte bekleme sürelerinin azaltılması hedefleniyor.

 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: