Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Maltepe’de Çanakkale şehitleri için anma konseri düzenlendi

Maltepe Belediyesi, Çanakkale Zaferi ve Şehitleri Anma Günü’nün 111’inci yılı

Maltepe Belediyesi, Çanakkale Zaferi ve Şehitleri Anma Günü’nün 111’inci yılı kapsamında anma konseri düzenledi.

Prof. Dr. Türkan Saylan Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilen program, saygı duruşuyla başladı. Belediyeye bağlı Türk Halk Müziği Korosu, şef Turgay Demir yönetiminde solo ve koro halinde sahne aldı. Konserde, Mustafa Kemal Atatürk, silah arkadaşları ve şehitler anısına 19 türkü seslendirildi.

Konser, “Çanakkale İçinde” türküsüyle başladı. Programda “Havada Bulut Yok”, “Eledim Eledim”, “Teyyaremi Uçurdum”, “Asker Ettiler Beni”, “Şu Kışlanın Kapısına”, “Barış Güvercini”, “Hoş Gelişler Ola” ve “Sarı Saçlım Mavi Gözlüm” gibi eserler de yer aldı.

Dinleyicilerin de zaman zaman eşlik ettiği konser, yoğun katılımla gerçekleştirildi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: