Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Kütahya’da şehitler ve gaziler için mevlit programı düzenlendi

Kütahya Belediyesi tarafından her ay düzenli olarak icra edilen şehitleri

Kütahya Belediyesi tarafından her ay düzenli olarak icra edilen şehitleri anma etkinlikleri kapsamında, Şubat ayı içerisinde şehit düşen asker ve polisler ile vefat eden gaziler için bir program organize edildi. 

Ramazan ayının ilk gününe rastlayan etkinlik; Kütahya Belediye Başkanı Eyüp Kahveci, Vali Yardımcısı Burhanettin Yavaşi ve İl Emniyet Müdürü Osman Elbir’in katılımıyla Laleli Camii’nde gerçekleştirildi. 

Öğle namazı öncesinde düzenlenen programda, Kur’an-ı Kerim tilavetinin ardından dualar okundu.

 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: