Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Kütahya’da “Keçileri Kaçırıyorum” oyunu sahnelendi

Kültür ve sanat etkinlikleri kapsamında sahnelenen oyun, vatandaşlar tarafından takip

Kültür ve sanat etkinlikleri kapsamında sahnelenen oyun, vatandaşlar tarafından takip edildi.

Kütahya Belediye Başkan Yardımcısı Himmet Sarıyar’ın da katıldığı programın sonunda, performansta emeği geçen isimlere teşekkür belgesi takdim edildi. 

Yazar ve yönetmenliğini Samet Dağ’ın üstlendiği oyun, sahne performansları ve kurgusuyla öne çıktı. Kütahya Belediyesi Şehir Tiyatrosu ile Tiyatro Paldır Küldür Tavşanlı’nın ortak çalışması olan yapım, salonu dolduran izleyicilere sunuldu.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: