Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Kütahya’da doğa yürüyüşünde vatandaşlar bir araya geldi

Spor İşleri Müdürlüğü koordinasyonunda aktif yaşamı desteklemek amacıyla düzenlenen yürüyüşte,

Spor İşleri Müdürlüğü koordinasyonunda aktif yaşamı desteklemek amacıyla düzenlenen yürüyüşte, vatandaşlar bir araya geldi.

Etkinliğe katılan vatandaşlar, Hacıazizler Mahallesi’nde gerçekleştirilen yürüyüşten duydukları memnuniyeti belirterek, etkinliklerin devam etmesi yönündeki taleplerini dile getirdi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: