Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Kütahya’da 24 Kasım Öğretmenler Günü’nde çelenk sunma töreni düzenlendi

İl protokolü, müdürler ve öğretmenlerin katılımıyla gerçekleşen törende, Kütahya İl

İl protokolü, müdürler ve öğretmenlerin katılımıyla gerçekleşen törende, Kütahya İl Milli Eğitim Müdürü Mustafa Yılmaz, Atatürk Anıtı'na çelenk sunumunu gerçekleştirdi.

Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla devam eden tören sonrasında Başkan Kahveci, Mustafa Kemal Atatürk başta olmak üzere ebediyete irtihal eden tüm öğretmenleri anarken, görev başındaki tüm öğretmenlere de sağlık, sıhhat ve başarı temennilerinde bulundu.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: