Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Kurum: Türkiye, daha adil dünya için öncülük ediyor

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, New York’ta

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, New York’ta yaptığı açıklamada, Türkiye’nin iklim ve sürdürülebilirlik alanında uluslararası çalışmalara öncülük ettiğini bildirdi.

Bakan Kurum, “Ortak evimiz dünya için, daha adil bir dünya için kimseyi geride bırakmayan bir anlayış ve medeniyetimizden aldığı güçle Türkiye öncülük ediyor, dünya harekete geçiyor.” ifadelerini kullandı.

Türkiye’nin COP31 süreci kapsamında küresel iklim politikalarına katkı sunmayı sürdürdüğünü belirten Kurum, uluslararası iş birliğinin önemine dikkat çekti.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: