Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Kurum: COP Başkanlıkları arasında iş birliğinin yol gösterici olacağına inanıyorum

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, gerçekleştirilen görüşmenin

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, gerçekleştirilen görüşmenin detaylarına ilişkin bilgilendirmede bulundu.

Görüşmenin içeriğine değinen Kurum, “COP31’de daha uygulanabilir ve sonuç odaklı bir sürecin inşası ile somut çıktıların artırılması konularını ele aldık” ifadelerini kaydetti.

Kurumsal iş birliğinin önemini vurgulayan Kurum, “COP Başkanlıkları arasında kurulan iş birliğinin, uygulamaya dönük çözümler geliştirilmesinde yol gösterici olacağına inanıyorum” dedi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: