Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Küba, ABD’nin güvenliği için tehdit olduğu yönündeki suçlamayı reddetti

CCTV'nin haberine göre Küba Adalet Bakanlığı, salı günü Havana’da düzenlenen

CCTV'nin haberine göre Küba Adalet Bakanlığı, salı günü Havana’da düzenlenen basın toplantısında, Küba’nın uyuşturucu üreten bir ülke olmadığını yineledi ve ülkenin ABD’nin ulusal güvenliği için tehdit oluşturduğu yönündeki iddianın temelsiz olduğunu aktardı.

Ülkenin uyuşturucuya bağlı suçlarla mücadelesindeki ilerlemeler hakkında gazetecileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenen basın toplantısında, Adalet Bakanı ve Ulusal Uyuşturucu Komisyonu Başkanı Rosabel Gamon Verde, Küba’nın uluslararası ilişkilerdeki karmaşıklık ve belirsizliklere rağmen uyuşturucu tüketimi ve yasa dışı ticaretiyle mücadeledeki kararlı tutumunu sürdürdüğünü ifade etti.

Verde, “Bir kez daha teyit ediyoruz ki Küba, üçüncü ülkelere yönelik uyuşturucu üreticisi, depolama merkezi ya da geçiş güzergahı değildir. Ayrıca Küba devleti ve hükümetinin bu konuyu bütüncül bir yaklaşımla ele alma yönündeki siyasi iradesini de yineliyoruz." ifadelerini kullandı. 

Kübalı narkotikle mücadele ve sınır güvenliği yetkilileri, Küba’nın ABD ile ilgili istihbarat bilgilerini paylaşmaya devam edeceğini, böylece ABD’nin uyuşturucu kaçakçılığıyla mücadelesinde etkili bir savunma hattı sağladığını belirtti.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: