Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Konyaaltı Belediye Başkanı Cem Kotan DİTALFEST’e katıldı

Konyaaltı Belediyesi’nin katkılarıyla okul bahçesinde gerçekleştirilen etkinlikte öğrencilerin hazırladığı projeler

Konyaaltı Belediyesi’nin katkılarıyla okul bahçesinde gerçekleştirilen etkinlikte öğrencilerin hazırladığı projeler sergilendi.

Etkinlik alanını gezen Konyaaltı Belediye Başkanı Cem Kotan, öğrencilerin hazırladığı tasarımları inceledi. Öğrencilerle sohbet eden Kotan, lise öğrencileri tarafından hazırlanan dronu da gözlemledi ve projede emeği geçen öğrencileri makamına davet etti. Kotan, etkinliğin düzenlenmesinde emeği geçen Dr. İlhami Tankut Anadolu Lisesi Müdürü Muhammet Ali Çiloğlu ile öğretmen ve öğrencilere teşekkür etti.

Konyaaltı Belediye Başkanı Cem Kotan, “DİTALFEST gibi etkinlikler, öğrencilerimizin sadece tüketen değil, aynı zamanda üreten bireyler olarak yetişmesine büyük katkı sağlıyor. Konyaaltı Belediyesi olarak her zaman gençlerimizin yanında olmaya ve projelerini desteklemeye devam edeceğiz. Burada sergilenen çalışmalar, geleceğin mühendislerinin, yazılımcılarının ve girişimcilerinin yetiştiğinin en güzel göstergesidir” dedi.

 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: